Mina beställningar

På din kontosida hittar du en översikt över alla beställningar du har gjort. Här kan du se aktuell orderstatus och du kan betala utestående betalningar. Du hittar också IMEI- och EAN-nummer för varje enhet du har beställt.

Har du några frågor om din beställning? Ta då en titt på vanliga frågor nedan.


Vanliga frågor

  • Vad är status för min beställning?

    Du hittar alltid den aktuella statusen för din beställning på sidan för orderstatus. Statusen uppdateras i realtid. Vår kundtjänst eller Team Business har tillgång till exakt samma information, vilket innebär att vi inte kan berätta mer än vad du kan se på sidan för orderstatus. Du blir informerad om hur din beställning fortskrider via e-post. Med den spårningskod du får kan du se exakt var ditt paket befinner sig.

  • Var hittar jag fakturan för min beställning?

    sidan för orderstatus hittar du en översikt över alla beställningar som du har gjort och de fakturor som är kopplade till beställningen. Här hittar du även eventuella kreditfakturor. (Kredit)fakturorna kan laddas ned i PDF-format.

  • Kan jag få mina fakturor till en extra e-postadress?

    Ja, om du har ett företagskonto kan du ta emot finansiell kommunikation på en annan e-postadress. Som standard anges en primära e-postadress per konto där all kommunikation från Gomibo tas emot. Du kan också skapa en e-postadress som endast kommer att ta emot finansiell kommunikation. E-postmeddelanden om betalningar, fakturor och betalningspåminnelser kommer att skickas till båda e-postadresserna. Vill du använda den här? Meddela oss via business@gomibo.se vilken primära och vilka ytterligare e-postadresser du vill konfigurera.

  • Jag vill ändra mina kunduppgifter eller min leveransadress. Hur gör jag detta?

    Skicka ett e-postmeddelande till business@gomibo.se och ange vad du vill ändra, så ändrar vi det omedelbart. Vi kan utföra ytterligare kontroller av ändringar.

  • Hur återställer jag lösenordet till mitt företagskonto?

    Klicka på alternativet "Glömt lösenordet?" i inloggningsfönstret. På så sätt kan du snabbt och enkelt ändra ditt lösenord! Fungerade inte detta? Skicka då ett e-postmeddelande till business@gomibo.se med en begäran om ett nytt lösenord. Vi återställer ditt lösenord och ger dig ett nytt lösenord via e-post samma arbetsdag.