Byten och avbeställningar

Vill du byta eller avbryta din beställning? Vi beklagar att allt inte blev som du förväntade dig, men vi hjälper dig naturligtvis att lösa det. Registrera din produkt nu med den gröna knappen eller läs den här sidan för mer information.

Byta eller avbeställa produkten >


Alla Gomibo-produkter kan returneras kostnadsfritt upp till 31 dagar efter mottagandet. När du har registrerat din retur har du 7 dagar på dig att skicka tillbaka produkten till oss.


Regler för byten och avbeställningar

  • Produkten är i ursprungligt och oanvänt skick så långt detta rimligen är möjligt;
  • Produkten är fullständig inklusive oskadad fabriksförpackning, alla tillbehör och broschyrer är oskrivna;

Returnerar du hörlurar?
Av hygieniska skäl måste hörlurar som du returnerar vara oanvända. Returnera du hörlurar som inte längre är rena? Då debiteras en rengöringskostnad på 12,50 euro.

Uppfyller du inte dessa krav?
Tror du att du inte uppfyller våra krav? Då kan vi fortfarande möta dig halvvägs med en bra lösning. Vi gör en noggran kontroll av din produkt när den anländer och ser vilka alternativ vi kan erbjuda dig. Vi kommer naturligtvis alltid att hålla dig informerad om detta. Du bestämmer själv vilket alternativ som passar dig bäst och vad som ska hända med din produkt.


Byta eller avbeställa en produkt

Föredrar du en annan färg eller produkt, eller vill du annullera köpet? Vi löser det åt dig. Du kan byta eller annullera ditt köp upp till 31 dagar efter mottagandet. Detta är helt kostnadsfritt. Om du ångrar din beställning återbetalas köpeskillingen inklusive eventuella fraktkostnader (exkl. extra leveransalternativ som rekommenderat brev eller försäkrad leverans) kommer att krediteras till ditt bankkonto inom 5 arbetsdagar.

Du måste återställa enheten till fabriksinställningar innan du returnerar din produkt till oss. Har du en Apple iPhone? Kontrollera sedan att funktionen Hitta min iPhone är inaktiverad. Annars kan vi inte behandla din retur.


Byta eller avbeställa produkten >


När du har registrerat din produkt får du en kostnadsfri fraktetikett för att returnera produkten till oss. Du kan spåra ditt paket med koden som du får när din beställning skickas och vi skickar ett e-postmeddelande till dig så snart vi har mottagit ditt paket. Vi byter då ut eller annullerar din beställning. Vi håller dig uppdaterad via e-post så att du vet exakt vad som händer.


Din produkt är defekt

Det är mycket irriterande med en felaktig produkt vi är här för att hjälpa dig! Se sidan Garanti och reparationer.


Återställa produkten till fabriksinställningarna

Du måste återställa enheten till fabriksinställningar innan du returnerar din produkt till oss. Detta tar bort alla filer och data. Du kan göra en säkerhetskopia för att behålla dessa filer och data. I vår enhetssupport förklarar vi hur du säkerhetskopierar och återställer din enhet.